Kategorie
Newsletter

Získávejte nejnovější informace a akční nabídky z našeho eshopu.

Anketa

Líbí se Vám tento e-shop systém?

Celkem hlasů: 7576
Nejnovější produkty

Akumulátor Li-ion LG 36V Frog 14,5 Ah

Naše cena: 7000.00 Kč

Konverzní kit 750W/36V - 1000W/48V zadní kolo - Remerx Edition

Sety na přestavbu elektrokol » Sety

Cena s DPH:6790.00 Kč
Cena bez DPH:5611.57 Kč
Dostupnost:Do 3 dnů
ks

 Tento konverzní set obsahuje všechny základní prvky, které budete potřebovat k přestavbě vašeho kola na elektrokolo. Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce prakticky bez námahy i do většího kopce. Řídící jednotka navíc podporuje funkci tempomatu a rekuperace části kinetické energie pří brždění zpět do akumulátoru. Pozor, kvůli velkému výkonu 750W respektive 1000W není schváleno pro oficiální provoz na pozemních komunikacích. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu.

Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vyplepšenou kvalitu výpletu:

- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír
- výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy

* výplet je nutné po několika km jízdy zkontrolovat a drobně dotáhnout, vždy si ještě trochu sedne
** velikost potřebného ráfku najdete na plášti kola, nejčastějí horská kola mají 26'', trekový pak 28''(700C)

Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu.

Parametry motoru:
Magnety: 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Točivý moment: 18,2 Nm/36V nebo 27,3Nm/48V
Výkon: 750W/36V nebo 1000W/48V*
Napětí: 36 V nebo 48V
Průměr: 243 mm
Hmotnost: 6,4 kg
Převodovka: ne

* Výkon motoru - tyto motory byly dříve prodávány jako 500-750W, již delší dobu jsou ale v nové verzi, která při stejné hmotnosti nabízí 750-1000W. Motory byly testovány se speciální řídící jednotkou až do výkonu 2000W, takže mají velkou výkonovou rezervu. Pokud potřebujete z nějakého důvodu výkon nižší, třeba 500W, stačí napsat do poznámky a my "stáhneme" výkon na řídící jednotce.

POZOR! Nyní s kvalitním zlacený konektorem pro rozpojení motorového kabelu ve standardu!

Specifikace:

zadní přímý (bez volnoběžky) BLDC motor 24-48V vypletený v dvojitém ráfku

Řídící jednotka Magic - nadstandardní funkce: tempomat, signalizace poruchy, motorová brzda, programovatelná přes USB, univerzální pro napětí akumulátoru 24V,36V a 48V

Možnost zadní kotoučové brzdy: ANO - nyní klasická "šestidíra" rozteč Shimano přímo na bočním krytu motoru

Montážní šířka zadního kola: 155mm s kotoučovou brzdou a pastorkem / 135mm s kotoučovou brzdou nebo pastorkem (šroubovací 6-kolečko Shimano TZ-20)

Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení tempomatu, případně aktivaci brzdění motorem (2x)

Ovladač plynu - páčkový (možno vyměnit na požádání za otočný-aktuálně nejsou)

LED indikátor stavu baterie

Pedal Assist System- PAS senzor není součástí balení

Multiswitch řídící přepínač

Siréna

Sada náhradních konektorů

Maximální rychlos - až 45 Km/h

Počet otáček: max. 390 rpm

Dojezd: 40 Km (s 10Ah/36V baterií), 50 Km (s 12AH/36V) nebo 60 Km (s 16AH/36V baterií) - závisí na terénu, hmotnosti jezdce atd.

Hmotnost kola: 7,3 Kg

Hmotnost balení: 11,5 Kg

Tato verze NENÍ schválená pro provoz na pozemních komunikacích

Set neobsahuje baterii!

Set neobsahuje plášť a duši!

Pokud nekupujete se setem zároveň akumulátor, případně USB kabel pro nastavení řídící jednotky, specifikujte prosím do poznámky objednávky na jaké napětí budete chtít řídící jednotku nastavit. Z výroby je nastavena, aby fungovala s akumulátory 24V, 36V i 48V, nicméně pak nehlídá kritické podpětí u 36V a 48V akumulátorů (nevadí to u kvalitních LiFePO4 a Li-ion akumulátorů, které si podpětí hlídají vlastní elektronikou, ale mělo by být nastavenou u olověných, případně gelových aku).

Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. a ostatní aktuálně platná legislativa. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit!